منابع رایگان یادگیری زبان انگلیسی را از کجا پیدا کنیم؟

تبلیغات

موضوعات

نویسندگان

پشتيباني آنلاين

    پشتيباني آنلاين

درباره ما

     یاد گیری زبان انگلیسی English
    به وبلاگ من خوش آمدید

صفحات جانبی

امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 28
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 28
    بازدید ماه : 28
    بازدید کل : 19525
    تعداد مطالب : 26
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری

آمار

    آمار مطالب آمار مطالب
    کل مطالب کل مطالب : 26
    کل نظرات کل نظرات : 0
    آمار کاربران آمار کاربران
    افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
    تعداد اعضا تعداد اعضا : 1

    آمار بازدیدآمار بازدید
    بازدید امروز بازدید امروز : 28
    بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
    ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 3
    ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
    آي پي امروز آي پي امروز : 9
    آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
    بازدید هفته بازدید هفته : 28
    بازدید ماه بازدید ماه : 28
    بازدید سال بازدید سال : 204
    بازدید کلی بازدید کلی : 19525

    اطلاعات شما اطلاعات شما
    آی پی آی پی : 3.14.253.221
    مرورگر مرورگر :
    سیستم عامل سیستم عامل :
    تاریخ امروز امروز :

خبرنامه

    براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین نطرات

منابع رایگان یادگیری زبان انگلیسی را از کجا پیدا کنیم؟

منابع رایگان یادگیری زبان انگلیسی را از کجا پیدا کنیم؟

525-where-to-find-free-english-resources-online

کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند می‌توانند از منابع متعددی برای اینکار استفاده کنند؛ منابعی از قبیل: انواع کتاب‌های آموزش گرامر، کتاب‌های مربوط به آزمون‌های استاندارد از قبیل TOEFL، GMAT، GRE، IELTS و غیره، نرم‌افزارهای کمک‌آموزشی مختلف برای بهبود لهجه، کتاب‌های ساده‌سازی‌شده‌ی داستان به زبان انگلیسی، کتاب‌های صوتی برای تقویت قدرت شنوایی، منابع صوتی و تصویری مختلف، واژه‌نامه‌های تخصصی و عمومی، یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان، منابع آموزشی زبان انگلیسی برای معلمان، و امثال آن.

معمولاً برای یافتن چنین منابعی به گوگل مراجعه می‌کنیم اما امروز می‌خواهم سایتی به نام EnglishTips را معرفی کنم که همه‌ی اینها را یکجا جمع‌آوری کرده و به رایگان در اختیار خوانندگان خود قرار می‌دهد.

این سایت یکی از بهترین سایت‌هایی است که بیش از 25000 منبع یادگیری زبان انگلیسی را به رایگان ارائه می‌دهد. بعید است دنبال منبعی خاص برای یادگیری زبان انگلیسی باشید و نتوانید اینجا پیدا کنید. این سایت هم قابلیت جستجو داشته و هم طبقه‌بندی خوبی از منابع ارائه داده است. ضمناً می‌توانید منابع را بر اساس میزان محبوبیت آنها برای خوانندگان دیگر نیز مرتب کرده و بنابراین منابع معتبرتر را یافته و دانلود کنید.


تاریخ ارسال پست: جمعه 9 فروردين 1392 ساعت: 11:21
می پسندم نمی پسندم

آيا واقعا در عرض چند ماه مي‌شود بر زبان انگليسي مسلط شد؟

آيا واقعا در عرض چند ماه مي‌شود بر زبان انگليسي مسلط شد؟

جواب اين سوال مثبت مي‌باشد.
البته چند شرط مهم دارد كه اگر آنها را رعايت نماييد مي توانيد انگليسي را هر مقدار كه لازم است ياد بگيريد.توجه كنيد كه من از كلمه هايي مثل " به راحتي"  و  " بدون هيچ مشكلي" را به كار نبرده ام ، دليلش اين است كه اين كار اصلا ساده نبوده و نيازمند پشتكار فراوان مي‌باشد.

حال كه جواب سوال خود را گرفتيد سوال ديگري مطرح مي‌شود كه اصلا چگونه يادگيري زبان در چند ماه را عملي كنيم؟


جواب اين سوال در سه گام اساسي زير نهفته شده است.


گام اول


انگيزه و اشتياق


دليل خود را براي يادگيري فشرده انگليسي مشخص كنيد. بايد دليلي كه انتخاب مي‌كنيد به قدري به شما انگيزه بخشد كه بتوانيد فشار كار را تحمل كرده و از كار خود لذت ببريد. دليلي محكم و قوي انتخاب كنيد. به عنوان مثال دلايلي مانند كسب نتيجه عالي در امتحان و يا قبولي در مصاحبه كاري و درنتيجه رقم خوردن آينده اي درخشان از اين دست دلايل محسوب مي‌شود.

گام دوم


يادگيري فشرده و گسترده


اين قسمت كار بسيار مهم بوده وسهم بزرگي از موفقيت شما به اين قسمت مربوط مي‌شود. بهتر است بدانيد كه با اين هدفي كه پيش رو داريد بايد بيشتر زمان روز را به يادگيري انگليسي بگذرانيد. در همه حال بايد تمركز خود را حفظ كرده و با اشتياق وافر سعي در يادگيري بيشتر باشيد،  و حتي تفريحتان نيز بايد به انگليسي و يادگيري آن مرتبط باشد.


اگر مي‌خواهيد بهترين نتيجه را بگيريد خواندن صرفا گرامر را كنار گذاشته و بيشتر مهارت هاي شنيداري و درك مطلب خود را بالا ببريد. با اين كار به طور خودكار با گرامر در سطح مورد نياز آشنا خواهيد شد و در ضمن يادگيري نيز برايتان راحتتر و جذاب‌تر خواهد بود.


 براي مهارت شنيداري تا مي توانيد به
كتاب صوتي گوش دهيد ، فيلم زبان اصلي ببينيد و يا حتي به موسيقي انگليسي گوش فرا دهيد. بهتر است از مطالب ساده كه بيشتر مخصوص كودكان است شروع كنيد و بعد سطح دشواري را بالاتر ببريد. براي درك مطلب نيز همين امر صادق است.


در حين يادگيري مهارت صحبت كردن خود را تقويت كنيد ولي نگران اين بخش نباشيد زيرا اگر مهارت هاي شنيداري و درك مطلبتان قوي تر شود، صحبت كردن برايتان بسيار آسان تر خواهد بود. در ضمن
لغت يادگرفتن به تنهايي نيز لازم نيست زيرا درك مطلب اين قسمت را خيلي خوب پوشش مي‌دهد.

 


گام سوم


تداوم و استمرار


بهتر است بدانيد تمام آنچه كه در گام دوم گفته شد را بايد هر روز و به صورت مستمر ادامه دهيد. هر روز بايد بر معلوماتتان افزوده شود و از روز قبل قوي تر شده باشيد.
تنها موردي كه هر روز بايد يكسان باشد ميزان انگيزه و اشتياقتان است. هميشه كتابي همراه خود داشته باشيد.

 

 

و اين بود سه گامي كه هر كس كه مشتاق به يادگيري زبان است بايد طي كند.

 

لازم به يادآوري است كه موارد گفته شده مخصوص افرادي مي‌باشد كه وقت كافي براي يادگيري طولاني مدت انگليسي را نداشته باشند. اگر شما فرصت كافي براي يادگيري زبان انگليسي را داريد بهتر است گام هاي گفته شده را با خيال راحت و بدون فشردگي پيش ببريد و از يادگيري زبان دو چندان لذت ببريد.

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری چهارم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 


تاریخ ارسال پست: شنبه 3 فروردين 1392 ساعت: 16:5
می پسندم نمی پسندم

همه چيز درباره تافل

همه چيز درباره تافلآزمون تافل TOEFL

تافل (TOEFL) يک آزمون جامع زبان انگليسي است که براي ورود به بيش از 4400 کالج و دانشگاه در ايالات متحده و کانادا، و ديگر بخشهای جهان، مورد نياز مي‌باشد. همچنين خارجياني که داراي مشاغل حرفه‌اي مي‌باشند، براي ادامه فعاليتهاي حرفه‌ايشان در آمريکا و کانادا مرتباً به يک رتبه تافل نياز دارند. نمره کسب شده در اين آزمون جهت پذيرش در اين دانشگاه ها به مدت دو سال داراي اعتبار مي باشد

 

تافل کتبی و کامپيوتری

از سال 1968 تا 1998، آزمون تافل فقط به صورت کتبي برگزار مي‌شد. شرکت کنندگان پاسخ‌هايشان را روي يک برگه با مداد علامت مي‌زدند. در سال 1998 ETC كه آزمون تافل را تهيه مي‌کند و Sylvan Learning Systems که برگزاری نسخه کامپيوتري تافل را بر عهده دارد، براي اولين بار اين آزمون را به صورت کامپيوتري عرضه کردند.

علاوه بر اين دو نسخه (کتبی و کامپیوتری)، قرار است يک آزمون کاملاً جديد نيز در آينده نزديک ارائه شود. اين آزمون جديد تفاوتهاي زيادي با دو نسخه موجود خواهد داشت. از آن جمله مي‌توان به اضافه شدن بخش «Speaking» اشاره كرد. از آنجايي که اين بخش تاکنون در تافل مورد سنجش قرار نگرفته است، مي‌توانيم انتظار تغييرات بزرگي را در ساختار اين آزمون داشته باشيم.

 

آزمون کتبی تافل (PBT)

تافل کتبي يک آزمون زمانبندي شده است که از سه بخش اصلي تشکيل شده است:

 

1- بخش شنيداري

50 پرسش

35 دقيقه

2- بخش ساختار و نگارش

40 پرسش

25 دقيقه

3- درک مطلب

50 پرسش

55 دقيقه

 

بخش شنيداری. اين بخش از تافل توانايي شما را در درک مکالمه‌هاي انگليسي آمريکايي مورد سنجش قرار مي‌دهد. اين بخش خود به سه قسمت تقسيم مي‌شود. قسمت اول اين بخش (Part A) شامل مکالمه‌هايي کوتاه مي‌باشد که بين دو نفر صورت مي‌گيرد و پس از پايان هر مکالمه پرسشي مبني بر اينکه چه چيزي بين اين دو نفر رد و بدل شده است و يا پرسشي در مورد زمان يا مکان اين مکالمه، مطرح مي‌شود.

در قسمت دوم (Part B) مکالمه‌هاي گسترده‌تري بين دو يا چند نفر انجام مي‌شود و قسمت سوم (Part C) نيز دربرگيرنده نطق‌ها و سخنراني‌هايي است که بيشتر حول و حوش موضوعات دانشگاهي و آکادميک مي‌باشد.

 

 

بخش ساختار و نگارش. اين بخش دو دسته از سؤالات را در بر مي‌گيرد و هر دو دسته براي سنجش توانايي شما در تشخيص گرامر و ساختار صحيح در يک متن طراحي شده‌اند. در دسته اول سؤالات (ساختار يا Structure) شما بايد ساختار صحيح و ترتيب لغات را تشخيص دهيد. اين دسته از سؤالات از يک جمله با يک يا چند جاي خالي تشکيل شده است و شما بايد گزينه‌اي را که به بهترين نحو جمله را تکميل مي‌کند، انتخاب کنيد. در دسته دوم سؤالات (نگارش يا Written Expression) هم شما با جملات کاملي روبرو مي‌شويد که زير چهار تا از کلمات آنها خط کشيده شده است و شما بايد کلمه يا عبارت نادرست را شناسايي کنيد.

درک مطلب. مهارت کافي در درک متون انگليسي و نيز دايره لغات خوب، کليد موفقيت در همه بخشهاي تافل محسوب مي‌شود، اما در اين بخش اين مهارتها بطور خاص مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند. اين بخش از آزمون تافل معمولاً شامل پنج متن در زمينه‌هاي علمی و دانشگاهي مي‌باشد و به دنبال هر متن 10 پرسش مطرح مي‌شود. همه اطلاعاتي که براي پاسخ به پرسشها نياز داريد در داخل متنها گنجانده شده است و شما نياز به پيش‌زمينه علمي خاصي نداريد.

 

آزمون کامپيوتري تافل (CBT)

نسخه کامپيوتري آزمون تافل از بخشهاي زير تشکيل شده است:

 

1- بخش شنيداري

50-30 پرسش

60-40 دقيقه

2- ساختار

25-20 پرسش

20-15 دقيقه

3- درک مطلب

60-44 پرسش

90-70 دقيقه

4- بخش نوشتاري

1 انشاء

30 دقيقه

 

بخش شنيداري. بر خلاف آزمون کتبي، شما براي شنيدن از گوشي (headphone) استفاده مي‌کنيد. همچنيـن در آزمـون کامپيوتري علاوه بر صـدايي که مي‌شنويد، يک تصويــر هم به نمـايش در مي‌آيد. به همراه هر پرسش گزينه‌هايي در صفحه نمايش داده مي‌شوند که بجاي
 حروف (C) ،(B) ،(A) و (D)، کنار هر گزينه يک بيضي [] ديده مي‌شود و شما بايد روي پاسخ(هاي) صحيح کليک کنيد.

در آزمون کامپيوتري تافل گاهي بيش از يک پاسخ صحيح وجود دارد. در چنين حالتي به شما گفته مي‌شود که چند پاسخ صحيح را بايد انتخاب کنيد.

اين بخش به دو قسمت تقسيم مي‌شود. قسمت اول شامل مکالمات کوتاهي است که البته کمي از تافل کتبي طولاني‌تر است. در قسمت دوم هم شما با مکالمه‌ها و سخنرانيهاي طولاني‌تري روبرو مي‌شويد.

ساختار. اين بخش آزمون تافل کامپيوتري، درست مانند تافل کتبي است، با اين تفاوت که شما بجاي علامت زدن با مداد روي کاغذ، با ماوس روي گزينه صحيح کليک مي‌کنيد.

درک مطلب. در اين بخش شما ابتدا متني را مي‌خوانيد که معمولاً طولاني‌تر از آن است که همه آن در يک صفحه نمايش ديده شود. بنابراين شما مجبور خواهيد بود از «نوار مرور» براي ديدن (يا مرور) بقيه متن استفاده کنيد (تا زمانيکه «مرور» متن را تمام نکرده باشيد، کامپيوتر پرسشها را در اختيار شما نمي‌گذارد). در اين مرحله بايد روي گزينه Proceed کليک کنيد. حال شما متن را در سمت چپ و پرسش را در سمت راست صفحه نمايش خواهيد ديد. در اين مرحله شما مي‌توانيد با کليک روي گزينه Prev به پرسش قبلي برگرديد.

بخش نوشتاري. اين بخش جدا از رتبه کلي شما گزارش مي‌شود. بخش نوشتاري در حال حاضر در آزمون کامپيوتري تافل گنجانده شده است. اين انشاء را هم مي‌توان با قلم روي يک پاسخ‌نامه نوشت و هم مي‌توان مستقيماً در کامپيوتر تايپ نمود. در اين حالت مي‌توانيد از گزينه‌هايي مثل delete، paste، cut و... استفاده کنيد.

 

 

آزمون تافل


تاریخ ارسال پست: جمعه 2 فروردين 1392 ساعت: 16:21
می پسندم نمی پسندم